Lite semester igen...

Om några timmar flyger vi upp till Kallax för vidare färd mot stugan i de djupa Norrlandsskogarna. Vi har beställt hämtning med bil från flygplatsen av dottern i Luleå. Sedan åker vi hem till henne och hennes sambo och sätter oss förhoppningsvis vid dukat bord. Så har jag bokat - hi, hi,hiii. Sedan lånar vi deras bil och åker och storhandlar för i stugan finns ingenting. Efter det lånar vi bilen och far de drygt 10 milen till skogs.
På måndag kommer yngsta dottern och hälsar på oss i några dagar. Sedan på fredag åker vi ner till Luleå för att gå ut och äta middag allihopa. Vi kommer att sova på hotell i två nätter i Luleå.
På lördagen har vi fullt upp med att gå på olika aktiviterer och hinna byta kläder hela tiden så att det blir rätt. Det blev inte frack och långklänning men vi blir fina iallafall. Examinering på dagen och bankett på kvällen. Jag har packat olika skor och olika väskor som skall matcha de kläder jag har. Min man har tom köpt skjortor och slipsar som också skall matcha mina kläder. Vi kommer att bli så fina så - hi,hi,hiii. Men finast blir nog huvudpersonen tror jag.
Annars skall vi bara njuta av tystnaden och värma oss i den varma bastun och svalka oss med en och annan kall öl. Flyger ner till huvudstaden igen nästa söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0