Sommarhälsning

Har inte haft tid att sitta vid datorn nu när det är sommar. Skall skriva om några ställen som vi har besökt nu i sommar. Ha en bra sommar och njut av den för jag lovar att hösten och mörkret kommer. Har läst att folk redan har plockat massa blåbär och flera liter kantareller. Med detta varannandagsväder så blir det säkert en massa kantareller i våra skogar - Mmmmmmmm vad gott...
Barnen mina mår bara bra. Sonen har precis kommit hem från en veckas fiskeresa utanför Ammarnäs. Han vill ut och fiska igen men ingen kompis kan följa med. Någon fiskenörd som kan vara med honom nästa vecka i Norrland? Ena dottern kom hem från en solig vecka i Mallorca i fredags och imorgon åker hon med sambo till Gotland en vecka för att festa. Äldsta dottern tränar golf hela tiden och har varit på landet och klippt gräset där. Hon trodde sig ha sett björnbajs på gräsmattan men jag tror att det var grannen som hade ridit med hästen där. Min man satt på Medis och drack öl med sina kompisar igårkväll medans jag fick sitta inne på jobbet och arbeta hårt hela natten ;-) Man skall vara tacksam att man har ett arbete och inte missunna andra att dricka en iskall öl en ljummen sommarkväll eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0