Vad gör alla?

Igår var jag på en underbar promenad i solskenet. Solen riktigt värmde och piggade upp där jag gick en hel timme och fyllde mina lungor med frisk luft. Man blir riktigt glad när man får se den stora varma solen ibland.
Idag har jag sovit mest hela dagen eftersom jag jobbat hela natten. Snart skall vi äta varmrökt röding, kokt potatis och romsås till middag. Vi kostade på oss att köpa vaniljpannacotta till efterrätt. Allt inhandlat i Tumbas fiskaffär - http://www.tumbafisk.se/ .
En av döttrarna var på Jokkmokks marknad i helgen. Tack för alla fina fotografier därifrån! Frös du inte?
Den andra dottern var på ansiktsbehandling idag. Hon njöt och hade det säkert helt underbart...
Sonen är i Örebro och köper en båtmotor för han har köpt en båt ihop med en kompis. Nu kommer han väl att åka och fiska varenda lediga stund...gott med färsk fisk.
Själv sitter jag här och väntar på att potatisen skall koka färdigt...

Kommentarer
Postat av: Mari

Nej, jag frös inte. Det var bara -20 grader.

2009-02-10 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0