Denna helgen

Denna helgen jobbar jag övertid natt mot  lördag - söndag och måndag så jag gör inte så mycket mera den här helgen än jobbar och sover.
I fredags blev det en pizza till middag för det blev bråttom med allt och jag var tvungen att sova några timmar innan jag åkte och jobbade. Det hanns inte med någon mysig fredagsmiddag...
Idag - lördag - lagade min älskling fläskfile till middag medans jag låg och sov. Han väckte mig när maten var färdig och allt var serverat och klart. Vilken tur att jag har en sådan underbar man. Sedan var yngsta dottern förbi för att duscha och byta kläder för att hon skulle vidare direkt efter jobbet till någon kompis som fyllde år. Jag hann träffa henne i 45 minuter iallafall. Får ha lite kvalitetstid med henne nästa vecka någon dag. Sonen tillbringade sin lediga lördag på Båtmässan hela dagen. Äldsta dottern vet jag inte vad hon gjode men hon har skickat foton på när de åker långfärdsskridskor i Bottenviken så hon kanske var där idag med och åkte på tjocka isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0