Friska men för korta för vikten...

Jag tog en massa prover på min kropp i höstas och allt var bara bra. Sedan var jag på jobbet och gjorde en friskvårdsprofil i början av året och det var också bra förutom att konditionen kunde bli bättre och något med BMI.
Min man är en riktig karl som arbetar med kroppen så han får gå på företagshälsovården och kolla upp hela kroppen och det har han gjort nu. Han hade också bra på allt utom det där BMI:et. Vi har konstaterat att våra kroppar är för korta för våran vikt - ha, haa, haaa. Fast på riktigt är det väl så att vi äter riktigt och bra mat men vi rör oss för lite. Vi får börja att promenera mera för vi har faktiskt börjat att bli lite lata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0