Allt blir inte som man tänkt sig...

Helgen innan påsk blev jag magsjuk för första gången i mitt liv. Det forsade ur alla hål...Det var bland det värsta jag varit med om. Jag bara låg halvt medvetslös två dagar efter det, jag orkade ingenting. Ingen annan i familjen blev sjuk så jag misstänker  att det var ett paket Lönneberga rökt skinka som gjorde mig dålig. Allt annat jag hade ätit var inte sådant som man blir sjuk av - typ knäckebröd och havregrynsgröt. En av döttrarnas pojkvän hade också blivit sjuk av rökt skinka förra året. Jag kommer nog att ha svårt att äta rökt skinka i framtiden. Det enda positiva är att toalettgolvet är rent - skurat med tandborste och klorin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0