Allergi mot allt det underbara

Tyvärr så är jag allergisk mot björk och gräs och massa annat vackert som växer i våran underbara natur. Tänkte fixa lite björksav i helgen och smaka på det så jag var och hämtade ut allergimedicinen idag. Oj, oj, oj vad dyrt det hade blivit. Det kostade 800:- och jag måste hämta ut en gång till innan säsongen är slut. Få se om jag vågar smaka på björksaven. Jag får kanske en allegischock eller så blir jag fri från björkallergin vilket jag tänkte var meningen med att dricka björksav. Har läst mycket material om att man kan bli besvärsfri från björkallergi genom att dricka färsk björksav.

http://www.cybis.se/craft/birch/tappning.htm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0