Snyft, snyft...

Nu har jag kramat om min man också och gråtit en liten skvätt. Han åker till Mallorca ikväll och kommer hem på måndagmorgon. Han åker med sina arbetskamrater för att fira att deras företag har funnits i 20 år. Jag hade fått följa med men det var inte så lätt att få ledigt från jobbet eftersom jag precis har varit ledig i tre  veckor. Men det går ingen nöd på mig här hemma, jag skall bara njuta av ensamheten. Det är inte så ofta man får vara helt ensam och det är jag antagligen inte under helgen heller eftersom min son nu bor hemma. Förhoppningsvis så är han väl mest med sina kamrater som han brukar under helgerna så jag får vara lite för mig själv iallafall. Ja, vad är väl ett soligt Mallorca med ca 25 grader mot ett evigt duggregnande varierat med hällregn och en gråmulen himmel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0