Semester igen kanske

Min man är på Mallorca nu över helgen för att företaget han arbetar på har funnits i 20 år. Han är den enda som har arbetat där i 20 år så han fick en present igårkväll vid middagen. Han ringde hem inatt vid ett och berättade den glada nyheten så jag har knappt kunnat sova. Han hade fått massor av presentkort på Ticket på massa tusenlappar så nu kan vi åka vart vi vill i världen (nästan) eller många korta resor. Jag är som en litet barn och kan inte koncentrera mig på något idag tror jag. Vad roligt att de uppskattar honom och gav honom en sådan bra present. Åhh - vad jag läntar efter min man och att han kommer hem. Han landar vid ett inatt så han kanske hinner hem innan jag åker och jobbar vid halvsex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0