Mina barn...

Det var lättare att hålla reda på barnen när de var små och kröp på  golvet bredvid mig än att hålla reda på var de är nu. Äldsta dottern kom hem från Thailand förra veckan och de hade haft det helt underbart. Nu har de sitt sista år kvar på universitetet innan de börjar att jobba igen.
Sonen var en vecka i Grekland i somras men nu bor han här hemma tills han får en egen lägenhet. Nu har han skrivit sig här också så nu skall det väl inte ta så  lång tid innan han får en egen lägenhet.
Yngsta dottern var jag och shoppade med hela dagen i den stora staden idag. Köpte henne en massa väsentligheter som hon måste ha som tex en platttång och svart kjol och en "tantklänning". Hon flyttar till London på fredag och klädkoden är viktig där som så mycket annat i konservativa Storbrittanien. Hon var hemma och vi käkade middag tillsammans och sedan grät jag och kramade henne krampaktigt innan hon åkte hem till sig. Kram och hejdå - snyft, snyft, snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0