"En sorts kärlek" av Ray Kluun

Jag har läst lite böcker också men kommer inte alltid ihåg att skriva om dem...
Detta är en verklighetsbaserad bok som handlar om en kvinna som får cancer och hennes man som fortsätter att vara henne otrogen. Det är mannen som skrivit boken. Boken kom ut förra året och då köpte jag den men har inte läst den förräns nu eftersom jag tänkte hela tiden att han måste vara den största skitstövel som finns som kan vara otrogen när hustrun har cancer. Jag hade redan bestämt mig att han hade skrivit en hel värdelös och hemsk bok och var en stor egoist. Men ack vad jag bedrog mig...Jag har nog inte gråtit så mycket på länge som när jag läste boken. Det var en riktigt ärlig och sorglig men samtidigt hemsk bok om en familjs liv när de drabbas av beskedet att frun har cancer. Jag rekommenderar alla att läsa den och den är lättläst men ha näsdukar/handdukar till hands för du kommer att gråta.




http://www.malousbokklubb.se/Episode/Default.aspx?i=20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0