Måndagmorgon...

Jag roade  mig i morse med att ringa och väcka en av mina lillassystrar och lyckades för en gångs skull. Senare under dagen kommer min man hem och undrar varför jag i hela friden ringer och väcker follk på morgnarna????? Han har råkat ringa fel och ringt till samma lillasyster och väckt henne en gång till. FÖRLÅT lillasyster jag skall inte ringa och väcka dig flera gånger.
Idag fick fåglarna mat för första gången  ute. Det har varit kallt så mycket nu så alla insekter är väl döda nu så de har ingen mat. Mer mat åt fåglarna!
Till middag hade jag köpt ett kilo köttfärs som vi gjorde tillsammans baconlindade järpar (avlånga pannbiffar), kokt potatis och kokta morötter.  Trodde det skulle bli över till en matlåda men vi tre åt upp allt. Gott - Mummmmms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0