Dimma och dis

Idag var jag inomhus hela dagen och det har inte hänt på jättelänge. De hade lovat sol och blå himmel mitt på dagen och då tänkte jag gå ut. Men den blåa himmelen infann sig aldrig och som ett trotsigt litet barn så gick jag inte ut i dimman.  Jag lade mig och sov i två timmar istället.
Nu skall jag gå och äta hokifile som min man håller på och steke. Hoppas att det är gott, de rekommenderade det i affären istället för torskfile som vi inte skall äta! Sedan skall vi vila efter maten för att hinna bort och fika vid sjutiden. Sedan skall jag vara på jobbet 21.30.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Imorgon får du gärna ringa och väcka mig. Kl 7 blir bra. Jag öppnar själv så jag bör hinna äta frulle innan kaoset drar igång. Har slarvat en del på sista tiden och vi vill ju inte att jag försvinner helt.....

2008-11-05 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0