Yngsta dottern

Fick bilder på yngsta dottern och hennes pojkvän från nyårsafton. Jag får med deras tillåtelse publicera bilderna. Visst är de fina och tänk att det är min dotter...

                                                                                                     

De tillbringade nyårsafton hos bekanta som de åt middag hos. Dottern fick sitta bredvid en tysk och prata engelska hela middagen - hi,hi. Efter tolvslaget hade de bokat bord på Sturecompaniet och där drack de champagne resten av natten. Och som jag skrev tidigare så arbetade jag på nyårsnatten...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Rackarns vilken pudding hön är, hon måste brås på moster med samma namn......

2008-01-04 @ 20:03:43
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0