Tisdag 080115

Sov till två. Hämtade in posten. Åt lite och tvättade en maskin tvätt. Läste DN och gick igenom posten. Just nu är det lite "jobb" med posten. Äldsta dottern är i England men posten kommer hit så man måste kolla vad hon får och sedan skicka mail till henne. Yngsta dottern bor hos sin kille så hennes post måste man också kolla och messa henne och tala om vad hon fått.
Vi åkte till Coop Forum och handlade för ICA har inte allt som jag vill ha. Passade på att handla lite till svärföräldrarna också som vi åkte förbi dem och lämnade. Hem och åt middag - Inlagd strömming med potatismos och knäckebröd och en liter mjölk och sedan var man mätt. Satte mig i soffan och läste igenom lokaltidningen som kom idag och sedan var klockan "dags att åka till jobbet".
Nu sitter jag här på jobbet igen och får inte gå hem förrän vid halv sju imorgonbitti. Sedan jobbar jag torsdag och fredag men sedan är jag LEDIG i 11 dagar - Sköööööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0