ROCK´N´ROLL på Stadsteatern

Igår var vi på teater på Stockholms stadsteater och tittade på en jättebra föreställning - ROCK´N´ROLL.

image118
http://www.stadsteatern.stockholm.se/

Föreställningen rekommenderas varmt. Det var ingen rockkonsert utan mera en historielektion om hur det var i öst förut och om livet i allmänhet och synnerhet. Yngsta dottern var också med oss och tittade och även hon tyckte att den var sevärd. Men det bästa av allt var att jag fick se min stora idol där - MIKAEL PERSBRANDT. Han var där med sin fru. Han gick förbi mig , bara ca en halvmeter från mig - Iiiiiiii! Titta här om ni vill se mera av honom:
http://www.persbrandt.com/
 

Kommentarer
Postat av: A-M

Den ska vi se på lördag, maken fick biljetter i julklapp av mig. Jag har varit på samma restaurang som Persbrandt en gång, han satt bara ett bord ifrån mig. Så man kan ju nästan säga att vi har lunchat ihop...

2008-01-28 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0