Middag hemma istället för på Cinderella

Efter att ha handlat mat till både oss och svärföräldrarna så lagade vi middag hemma. Vi hade tänkt åka in till den stora staden för att äta men eftersom det nu skulle blåsa så mycket tänkte vi att det var bäst att stanna hemma. Medans vi lagade middagen så hörde vi hur vinden ökade i styrka ute och det knakade i fönstren och då kändes det som vi gjort rätt val. Det blev potatisgratäng av ekologiska potatisar och lökar. Vispgrädden var också ekologisk. Till det blev det oxfile och sallad och två glas vin.



Efterrätten intog vi liggandes i soffan och tittandes på sista avsnittet av "Stjärnorna på slottet". I love you Peter!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

så mysigt att äta en god middag hemma.,.,sköna bilder :)

2008-01-19 @ 22:03:41
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Åh vad det såg gott ut! Ja ni gjorde helt rätt som stannade inne, mina barn var livrädda när det skulle sova då fönstrena skallrade i vinden.
Hmmm jag vill också ha STORA
barn så att jag kan äta middag på tumahand med den där mannen jag ser då och då här hemma och dricka lite vin till......

2008-01-20 @ 10:17:15
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0