Jobba, jobba, jobba...

Nu sitter jag här på jobbet idag mellan 07.30-19.00. Jag tog några foton imorse men det blev inget på dom för det var bara kolsvart mörker ute. Kändes som om jag var den enda människan på jorden som var vaken när jag stog och väntade på bussen. När bussen passerade sjukhuset så klev alla av där så jag var ensam kvar i bussen med chauffören - kändes lite läskigt. Nu sitter jag här och lyssnar på P4 "Ring så spelar vi".

Hoppas att ni alla som har ledigt kopplar av ordentligt och vilar upp er för den kommande veckan. Jag skall tillbringa hela helgen på mitt arbete, tänk inte på mig utan njut du bara av din ledighet medans jag sitter här och sliter mitt anletes svett :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0