Godmorgon - Godnatt

Nu har jag snart jobbat färdigt för inatt. När klockan är kvart i åtta skall jag förhoppningsvis ligga i min säng. Jag har radion på och jag brukar somna innan 8-nyheterna. Sedan sover jag skönt hela dagen medans ni andra jobbar - hi,hi,hiiii. Och jag kan tala om att jag är inte lättväckt. Min man kan komma hem ibland på dagarna och då kommer han upp till sovrummet och tittar på mig och säger typ godnatt men jag märker inte sådant. Nu menar jag INTE att ni skall komma hem till mig och titta på mig när jag sover. Om, och jag säger om jag skulle råka vakna så lovar jag att jag gallskrikeer om du står bredvid min säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skulle du vilja gästblogga hos mig?
http://junitjej.blogg.se/1201757189_gstblogga.html

2008-01-31 @ 06:35:26
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Hahaha ja det skulle ju vara en syn förgudar att se dig vakan upp och se någon ståendes vis sänggaveln och stirra på dig. Ja jag skulle nog garva ihjäl mig, nu är frågan bara hur jag ska ta mig in!!!!!!

2008-01-31 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0