Fredag 080104

Nu har vi ätit fredgsmiddag - fläskfile med ugnsbakade rotsaker, räkor och sallad. Det fick bli ett glas vatten till maten för jag har jourberedskap hela helgen. Konstigt att man skall vara jättesugen på ett glas vin just de helger man inte får dricka. Alla helger jag får dricka dricker jag oftast inget för då är jag inte sugen. Nu blir det tantvarning igen - jag skall sätta mig i soffan och titta på "På spåret". Till det blir det en kopp kaffe och glass med varma hallon.

Undrar om dottern i London ätit något gott idag?

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag at pa mcdonalds tva ganger och burger king en gang men avslutade sista kvallen med midda pa hotellet da blev det sallad med vitloksbrod och en ol.

2008-01-05 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0