Äntligen FREDAG

Vaknade 04.45 idag igen. Imorse gick det lätt att gå upp eftersom jag visste att jag bara jobbar mellan 06.30 - 11.30 idag och är ledig 10 dagar sedan. Det skulle vara 11 dagar men jag måste gå på ett möte med ett fastighetsbolag och de bjuder på lunch så det blir en bra avslutning på min ledighet /bra början på arbete igen.
Idag var det flera ministrar från den Lettiska regeringen på besök på mitt arbeta. Som tur var behövde inte jag förklara vad jag gjorde på engelska utan det var en av cheferna som fick det uppdraget. Jag bara klickade på alla mina bilder på alla skärmar och visade dem vad jag sysslade med.
På hemvägen gick jag in på våran blomsterhandel och köpte fina blommor till helgen.

                     

Det blev två buketter med vackra tulpaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0