080106 Trettondagen

Nu är helgen slut igen...
Allt övergår väl till det vardagliga nu efter alla helger. Nu får man trängas på pendeltåget igen, det har varit nästan folktomt när man åkt till och från jobbet de sista två veckorna.
Vi skulle slänga sonens säng som står kvar i hans rum men en kompis till oss var och hämtade den i helgen. Skönt att bara någon kommer och hämtar saker så slipper man själv bära ut det till bilen och åka iväg med det. Nu skall vi bara ta oss i kragen och bära ner en annan säng till sonens f.d. rum.
Ett STORT GRATTIS till Charlotte Kalla för hennes enorma prestationer!!!
Var till Ikea en snabbis idag för att titta på några saker. Vad skönt det var när man visste att man bara skulle titta när man såg alla bilarna på parkeringen och sedan de långa köerna i kassorna.
Var förbi svärföräldrarna och hjälpte dem med några saker på eftermiddagen.
Till middag blev det hemlagad pannbif med lök, kokt potatis, lingonsylt och tranbärsdricka. Sedan sov vi en liten tupplur efter maten i biblioteket för att avsluta dagen med att bada bastu.

Kommentarer
Postat av: Mari

Sa nu hr jag ingenstans att sova nar jag besoker er, ar det en pik att jag ska halla mig borta?

2008-01-07 @ 11:43:11
Postat av: Mamma

NEJ - du skall inte hålla dig borta från oss. Du får sova i lillasysters säng eller i soffan i biblioteket eller vardagsrummet. Vi hinner inte köpa en bäddsoffa innan du kommer hem nu. När du kommer hem nästa gång (Kanske påsken) kommer du att ha en ny bäddsoffa att sova i. Kram Mamma

2008-01-07 @ 13:49:22
Postat av: Lillasyster

Ni råkar inte ha någon mera säng som står och skräpar??? Min dotter behöver en, hon verkar få panik i splälsängen....en stor tjej nu

2008-01-07 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0