Vad är normalt?

Idag kände jag mig lite utanför när jag åkte till jobbet. När jag kom till busshållplatsen så stog det två tonårsflickor där. Den ena hade färgat håret kolsvart och den andra hade illrosa hår. Jag börjar väl bli gammal tänkte jag och i samma veva kom två kvinnor i min ålder till busshållplatsen. Den ena hade blekt håret för mycket och den andra hade rosa slingor i håret. Vad är det för fel på mig som har råttfärgat hår, alltså naturellt gråblont?

Väl nere på perrongen till pendeltåget så satt det 4-5 rejält överförfriskade personer och skålade och hade jätteroligt. De bjöd mig på en sup men jag tackade nej och då tyckte dom att jag var en sur gammal kärring. Vad är det för fel på att vara nykter?

På tåget in till den stora staden så klev det på två män och satte sig bredvid mig. Den ena killen tyckte nog mera om killar än tjejer och den andra killen såg mera ut som en kvinna än en man. Vad är det för fel på mig som är en kvinna, ser ut som en kvinna och tycker mest om män?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0