Trött...

Nu har jag klivit upp 04.45 tre dagar i rad och är helt slut. Imorgon skall jag på ett möte och börjar inte  då förrän 13.00. Skööönt.
Kommer inte riktigt ihåg vad vi har ätit för jag varit så trött. Måndag var det trefärgad pasta med sås av fläskfilé, paprika, lök, morötter och krossade tomater. Igår åt vi ugnsrostade rotfrukter med gallerrökt skinka. Idag blev det en sväng förbi fiskafffären så vi åt varmrökt lax med kokt potatis och lime-basilikaröra och en sallad bestående av babyspenat, körsbärstomater, grön och röd paprika, purjolök, rädisor och granatäpple.
Igår bjöd SL oss på tårta för att deras kunder var så nöjda. Jättegott men inte vad jag tänkt mig. Jag hade varit duktig och kokat havregrynsgröt till frukost på jobbet och ätit en apelsin till det. Sedan hade jag en nyttig matlåda med mig. Och inte kan jag säga nejtack till en stor bit härlig, gräddig, fluffig,smaskig och helt underbar prinsesstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0