Nya tröjor...

Köpte fyra nya tröjor/tunikor - vet inte riktigt vad kläderna heter nuförtiden - förra veckan. Alla var typ grafiskt mönstrade i den svart-vit-gråa skalan. Nu läste jag i tidningen att högsta mode i sommar kommer att vara färgglada blommiga kläder...

Det där att inte veta vad kläder heter nuförtiden - vad är skillnaden på strumpbyxor, tights och leggins???? Jag lyckas alltid köpa fel, skall jag ha med fötter på dem så kommer jag hem utan fötter - hi,hi,hiii.

Jag gjorde faktiskt ett fynd förra veckan också. Det var rea på rean så jag köpte tre t-shirts från Nanso för 200:-. Ordinarie priset hade varit 850:-. Det kallar jag för rea.

Nästa shoppingtur får väl bli lite blommiga tunikor - ha,ha,haa - det skulle ni gärna vilja se mig i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0