Inga bilder

Jä..ar - jag kan inte ladda ner bilder på min dator just nu. Det verkar som om det inte finns något i hålet i datorn där jag stoppar in minneskortet. Jag har provat alla minneskort jag har men datorn hittar inte något och man känner att det är tomt i hålet. Det blir "bara" att slita fram datorn under bordet och skruva isär den och skruva fast det som lossnat. Bläääää - jag tycker det är urtråkigt.
Jag kan ju alltid ladda ner bilder på min mans dator och sedan ladda ner dem på ett USB-minne och sedan ladda ner dom på min dator men jag tycker det är för krångligt.
Detta var en liten förklarning varför det inte hänt så mycket på min blogg, jag vill gärna ha med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0