4 LYCKLIGA MÄN på Scalateatern i Stockholm

På lördag eftermiddag, redan klockan tre, satt vi på Scalateatern och väntade förväntansfullt på föreställningen. Ha, ha, haaaa - vad roligt det var. Det var både roligt, underhållande och musikaliskt.

image125

http://www.fyralyckligaman.se/startsida.htm
 

Har ni en stund över så rekommenderar vi att ni går och tittar på dessa fyra helt underbara och härliga lyckliga män.

Jag hade jobbat hela natten innan och bara sovit två timmar så jag var lite trött. Sova är slöseri med tid tycker jag ibland. Jag nickade faktiskt till under föreställningen. När de sjöng och spelade som högst så var jag som tröttast. När vi kom ut vid sex-tiden var det meningen att vi skulle gå till Mårten Trotzig i Gamla stan och äta. Men när vi klev ut på gatan hade det hänt något därute. Det var full snöstorm så vi promenerade raskt till Hemköp under Åhlens och köpte med oss mat hem istället.

Väl hemma så dukade vi upp en festmåltid:
Förrätt - Smörgåstårta med lax och räkor.
Varmrätt - Potatisgratäng och varmrökt fläskfile och rökt älgkött.
Efterrätt - Chokladpraliner och en kopp kaffe.
Tio minuter efter avslutad måltid, ungefär vid nio, så somnade jag. Jag sov till åtta imorse så nu är jag utvilad och sitter på jobbet. Jag började att jobba vid halv två och slutar vid halv tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0