Zzzzzzzzzzzzzzzz

Idag har jag mest sovit hela dagen. Jobbade natten och har varit trött hela dagen. Har mens och käkar värktabletter som verkar som sömnmedicin på mig. Vad skönt den dagen jag inte har mens mera - jag bara längtar...Tänk vad skönt att kunna gå och handla utan att tänka på att springa på toaletten hela tiden. Längtar till imorgon då jag inte borde ha ont i magen längre -  fast jag skall jobba till halv tio imorgon kväll.
I-landsproblem - jag fick inte fem veckor semester i juni/juli utan bara fyra veckor. I aug/sept fick jag bara två veckor (inte efter varandra) ledigt fast jag ville ha tre eller fyra (sammanhängande). Få se om jag kan ändra höstsemestern lite så jag får allt sammanhängande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0