Sommar ute

Åhhh - vad härligt det är ute. Jag älskar solen och värmen. Har varit ute så mycket jag nu har kunnat  eftersom jag började jobba halv sju både igår och idag.
Igår var jag hos läkaren och fick reda på att jag kan kissa hårt - precis som Björn Gustavsson ;-).
Skulle köpa en vårkappa men det kunde jag inte för alla storlekarna var slut - det fanns bara xs och xxl kvar så det blev en svart vindjacka istället - fast jag hade inte behövt den kom jag på när jag kom hem för jag har redan en röd hemma - hi,hi,hii. Men nu tänker jag packa bort vinterjackorna iallafall och alla lovikkavantar också. Jag brukar lägga mina vantar i frysen i några dagar innan jag lägger undan dem - är det normalt?
Hittade blåa klädnypor - jipii vad glad jag blev. Köpte två förpackningar på en gång. Jag har vissa defekter och en av dem är att jag måste ha bara blåa klädnypor ute på torkvindan eftersom vi har ett blått hus. Jag brukar köpa massa förpackningar med klädnypor och bara ta de blåa och kasta bort de andra färgerna. Nu kan jag köpa bara blåa klädnypor.
Nu skall jag ta en dusch och en kopp te och sedan skall jag gå och sova och sover förhoppningsvis om en timme.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är knäpp!!!!!!

2008-04-22 @ 21:45:43
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0