Livet är härligt!!!

Jipiii - jag får tre veckor ledigt i aug-sep. Jag var och pratade med dem som har hand om semestern och de var helt oförstående när jag beklagade mig. De hade bara glömt att fylla i en av  semesterveckorna för mig. Nu blir jag ledig tre veckor i rad i höst. Problemet är bara att jag skulle vilja skjuta på allt en vecka så jag kan åka till Mallorca med min man men det verka omöjligt. Men man kan ju inte få allt, jag har ju fått fyra + tre veckor ledigt så jag skall väl vara nöjd och hålla käften. Men jag kommer nog att fixa så jag får följa med till värmen i september...
Jag var på en timmes massage idag och nu känner jag mig som en ny människa igen. Åh, vad det var skönt. Om jag någon gång blir mångmiljonär så skall jag ha massage varje dag av min privata massör.
Middag åt jag och min man ute på restaurang. Vi satt i solen och bara njöt av solen och värmen. Undrar hur min dotter har det i Kiruna? Minusgrader och en halvmeter snö kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0