Lillasyster blir äldre dag för dag

Idag var vi norr om den stora staden. Först åkte vi och handlade i Barkaby. Köpte lite kläder och skor fast det var en väska jag var ute efter. Jag köpte en väska också - jag har ingen väska om man bara är borta en natt - så jag köpte en sådan. Min man undrade om jag skall ha en annan väska om jag är borta två nätter och en tredje väska om jag är borta tre nätter. Han tycker nog att jag har tillräckligt mycket väskor - kan man ha det?
Sedan åkte vi till lillasyster som bjöd till kalas idag eftersom hon fyllt år i veckan som gått. Det blev en jättegod kycklinggrytamed ris och en helt ljuvligt underbar chokladtårta med jordgubbar indränkta i något sliskigt gott  och vispad grädde till kaffet. Allt var bara jättegott - TACK. Hoppas att lillasyster kommer ihåg hur mycket hon fyllde för hon nämnde ingen siffra när vi var där...
Nu är det nästan sommar, vi hade + 13 grader ute vid niotiden ikväll, helt underbart ljuvligt.
Imorgon åker jag med jobbet på utbildning till http://www.smadalarogard.se/ och kommer hem på tisdagkväll. Det kommer att bli mycket god mat och frukostbuffe. Min dotter är i Kiruna i två veckor och får frukostbuffe varje morgon - jag är avundsjuk på henne...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hmmmm vilket tjat om siffror!!!!! 22 är det så svårt att komma ihåg!
Sonen var mäkta imopnerad då ni brummade iväg i er ferrari och pratade om er hela kvällen.

2008-04-28 @ 11:44:46
URL: http://kermit100.blogg.se
Postat av: Anonym

Bröllop på smådalarö gård.......Nähe var det inte i min prisklass??? fan också.

2008-04-28 @ 11:49:09
Postat av: Hon som inte var med

Ferrari? Har jag missat nåt nu??
Erik röjer i sitt rum, nu åker dockvaggan ut. Det är den vaggan som fanns hos mormor, vill du ha den?

2008-04-28 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0