Ledig fredag

Är ledig fyra dagar nu, to-sö. Igår kom min man hem från jobbet, han var sjuk. Han hade lite feber så jag låg bredvid honom mest hela dagen och tittade och sov framför tv:n. Vips så var torsdagen slut.
Idag så hade jag lunchdate med min dotter i stan. Vi handlade lite först och sedan ville vi sitte ute och äta lunch i solen. Den tanken hade slagit alla andra i Stockholm också så det var långa köer till alla ute serveringar så det blev lunch inomhus.
Middag fixade min älskade man som varit hemma från sitt jobb och vilat upp sig inför helgen - ha,ha,haaaa. Det blev älgfärsbiffar med jättegod gräddsås smaksatt med enbär och viltfond - Mmmmmmm. Sedan blev det en härlig fredagsbastu med en kall öl. Min man gjorde en specialkaffedrink till mig efter bastun - kaffe med vispgrädde smaksatt med Bailys och kakao - helt underbart ljuvligt gott.....

Lite av det jag handlade idag - ny grötkastrull och en nalle:

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Mari

Men va bra att du köpte en kastrull och en nalle, det är säkert något du har velat ha länge?

2008-04-18 @ 22:14:45
Postat av: helenamittilivet

Min grötkastrull i teflon var utsliten - teflonet lossnade=hälsofarligt - så jag var tvungen att köpa en ny grötkastrull! Du skulle bara veta vad jag köpte mera :-)

2008-04-18 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0