Hemma igen

Nu är jag hemma efter två dagars kurs med mitt fackförbund. Fullmatad med viktig information är jag nu. Kryssningen till Åland gick bra, god mat och dryck och lyxigt att sova själv i en fyrabäddshytt. Förutom vi och ett par konferensgrupper till så var det ca 1000 PRO:are som roade sig på båten. En äldre herre hade tappat bort sin rullator så han tog en kundvagn och körde omkring med istället - ha,ha,haaaa. En annan äldre kvinna +75 var så överförfriskad när hon skulle av båten så personalen fick ta ut henne i rullstol! Underhållningen bestod till en del av Babsan, blev positivt överraskad av att han kunde sjunga så bra. Väl hemma i Stockholm så öste snöblandat regn ner så det blev en taxi till södra och tåget hem. Där mötte min älskade upp mig - åhhhh, vad jag längtat efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0