Hemma i Sverige igen

Vi landade på Arlanda igår eftermiddag efter en helt underbar vecka i Santa Ponsa i Mallorca. Jag skall fixa alla fotografier på resdagboken senare i veckan.
Vi har bara njutit av god mat och dryck. Promenerat långa promenader. Plaskat med fötterna i Medelhavet. Eftersom varken min man eller jag tycker om att ligga på stranden i solstolar så var detta perfekta tiden att resa. Vi hade blå himmel och sol alla dagar och ca 20-25 grader i skuggan. Helt underbart att kunna sitta i solen och bara njuta. Vi funderade verkligen denna veckan varför vi arbetar och bor i kalla Sverige. Vi får väl se om det stannar vid tankar eller om det blir verklighet.
Flygresan gick väl bra, planet och kapten skötte sig exemplariskt men jag var livrädd mest hela tiden. Men jag överlevde...

                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar inte direkt varit en hälsoresa... Men det ser smarrit ut!

2008-04-06 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0