Torsdag 071122

Till lunch blev det - Hälleflundra med tigerräkor och ris - Mmmmmmmmm! Och man fick en god chokladbit till kaffet som bara smälte i munnen...


image22





               




Detta var första gången som min man och jag åt på IKEA, andra gången för vår dotter.
Det var billig mat men skall jag vara riktigt ärlig så smakade det inte så mycket. Jag fick tankar tillbaka till den gamla tiden då det fanns Esso motorhotell där man kunde äta billigt. Då kunde man också få likadan mat i hela Sverige.

Dottern kompletterade saker från Ikea som fattades till pojkvännens fest på lördag. Snipp, snapp slut så var denna dagen slut.

Kommentarer
Postat av: Mari

Måste varit den billigaste lunchen ni nånsin har ätit! Fortsätt så, då kanske man kan få lite mer julklappar!

2007-11-23 @ 19:38:25
Postat av: helenamittilivet

Det var ingen lunch - det var middag!

2007-11-23 @ 23:13:56
Postat av: Nina

Köttbullar på IKEA är aldrig fel.......

2007-11-24 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0