Malous bokklubb

Eftersom jag har förmånen att arbeta skift så kan jag titta på tv ibland på dagarna. Ett program som jag längtar efter varje vecka är:

http://www.malousbokklubb.se/

Ni som känner mig vet att jag är ingen stor konsument av tv så då måste ni också förstå att detta program är något speciellt. Det handlar enbart om BÖCKER!!! Om min dotter är hemma på onsdagar ropar vi på varandra vid 10.00 och kryper ner i soffan och ligger där och njuter bägge två av alla boktips. Tänkte först att det var tantvarning när jag tyckte att Malous program var bra men när min dotter talade om för mig att även hon tittade på det kände jag mig inte längre som en tant.

Har ni inte möjlighet att titta på det när det sänds så gå in på TV 4:s hemsida och titta på programmet i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0