Grrrrr.......

Idag strålade solen från en klarblå himmel och jag tog min kamera och gick till skogs. Jag hade tagit med mig nya nyuppladdade batterier till kameran så jag skulle kunna fota mycket. Efter en halvtimmes promenad tar jag upp kameran och skall börja fotografera...trodde jag...batterierna var slut. GRRRRR - vad arg jag blev och jag blev arg på min älskade eftersom allt som går galet är hans fel. Han hade inte laddat upp batterierna utan bara lagt dem bredvid laddaren. Sedan får jag väl skylla mig själv som inte kollade batterierna innan jag gick hemifrån. Slutsatsen blev att det blev inget fotograferande men ett inköp av mig på en ny batteriladdare med batterier. Nu kan jag inte skylla på någon annan än mig själv om jag har ouppladdade batterier.

Middag med svärfar: 

           

och sedan blev det kaffe och örfil - Mmmmmm vad gott!

image15

Bakat av -  www.finskahembageriet.se



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jo jag ser att här inte tänks alls på midjemåttet. Ett midjemått över 80 cm hos kvinnor är FARLIGT.....Bara så ni vet. Hmmm har visst några cm kvar att jobba med......Grrrrrr

2007-11-16 @ 16:26:40
Postat av: Storasyster

Är det någon kvinna i våran familj som har ett midjemått under 80 cm?

2007-11-16 @ 22:43:59
Postat av: Mari

Alla i den yngre genreationen iallefall!!!!! Vi är inga tjockisar!

2007-11-17 @ 00:23:58
Postat av: Moster

Så du menar att dina mostrar är tjockisar????

2007-11-17 @ 19:41:53
Postat av: Mari

Nä det sa jag inte bara att den yngre generationen inte är tjockisar, den äldre vet jag inget om...

2007-11-18 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0