Torsdag 071129

Idag fyller min man år. Hip, hip, hurraaa!!! Våra vänner och bekanta skulle komma redan vid 18-tiden så idag blev det Tuna-pizzerian som fick laga maten till oss.
En Triss-lott gav utdelning idag igen - dock inte lika mycket som på Fars dag - 50:- blev det. Det blir alltså två nya lotter så vi får se var det slutar.
Min man fyller 54 år. När man var liten så tyckte man att en så gammal farbror var en gammal gubbe men det tycker man inte nu. Min man är en mogen man - ingen gammal gubbe. Tänk vad annorlunda man bedömmer en annan människa med bara några ord.
Kvällen gick fort och min man var snäll ooch skjutsade mig till jobbet så jag hann dit till 21.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0