Söndag 071230

Snart har jag jobbat färdigt för idag. Jag får gå hem om ungefär 45 minuter. Det har varit en lång dag - det har inte hänt något speciellt och jag har bara svarat i telefonen ca 7 gånger under hela dagen. Tittade på Madicken filmen på tv. Jag blir nog aldrig för gammal för att titta på Astrid Lindgrens filmer. Tittade också på första avsnittet på August på tv 1, somnade lite för den var lite seg. Har suttit och surfat runt på nätet efter ditten och datten.

När jag kommer hem skall jag sätta mig i en varm bastu och bara njuta av stunden. Hoppas min älskade har en öl kvar till mig...han köpte en egen julklapp till sig  själv - en ölpump från OBH Nordica som man kan ladda med 5-liters ölfat som man köper på Systembolaget. Han har varit ledig alla dagar och då kunnat ta en öl eller två varje dag och fem liter räcker inte långt har jag märkt, flera tomma 5-litrar har jag sett :-)

Imorgon är årets sista dag och då skall jag vara på jobbet 18.30 och jobba hela nyårsnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0