Nyårsafton 2007

Idag är det sista dagen på detta året. Dagen började med en frukostbuffe och lite snöfall på de gröna gräsmattorna. Allt smälte dock bort allteftersom det föll ner.

image73

Sonen ringde och frågade om någon kunde skjutsa honom iväg till havet för han ville fiska. Vi förstog inte riktigt frågan för det var blåsigt och det snöade ute och klockan var bara halv nio. Vi ringde upp honom efter en stund men då var de redan fem stycken som skulle iväg och fiska så det hade löst sig med bilskjutsen. Undrar om de fryser mycket där de står i sina flytringar i havet och fiskar för nöjets skull.

Vi åkte iväg och handlade en stor magnumflaska äppelcider och räksmörgåsar och åkte sedan till svärföräldrarna och firade lite nyår med dom. De blev glada för den lilla uppvaktningen.

Nu skall jag packa väskan och åka till jobbet snart. En cateringfirma kommer med ostbricka till oss som jobbar. Jag får ta en hallondricka ur kylen till det. Champagnen får inte jag vara med och dela på ikväll men jag önskar er alla ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR !

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0