Mellandagsrea

Yngsta dottern var redan i den stora staden igår och köpte två jättefina klänningar och ett par skyhöga skor till nyårsafton. Hon köpte två klänningar för hon visste inte vilken hon skall ha på nyårsafton...
Vi åkte på rea allihopa idag. Vi skulle gå upp tidigt men det var ingen som vaknade före tio. Vi åt en frukostbuffe och åkte iväg. Jag vet inte riktigt vad alla hade fyndat men det var typ schampoo för halva priset - Förr. 100:- Nu: 50:- och någon hade köpt en mysdress i plysch!!! Det hade jag på 70-talet! På jobbet - hi,hi,haaaaa!!!! Julklappsadresser för halva priset till nästa år.
När klockan närmade sig två började några bli hungriga igen - en sjukdom? Det blev en sen lunch eller tidig middag på en Thai-Mexi restaurang, lite skillnad mot julmaten. Mycket mat och gott var det.
När vi kom hem var alla helt slut och efter en liten stund låg alla i varsitt rum och sov i två timmar. Nu har alla vaknat och "Kaffet är färdigt" hör jag någon ropa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0