Lördag 071229

Kom hem imorse och skulle bara sova en liten stund men klockan var halv ett när jag vaknade. Och döm om min förvåning när jag tittade  bredvid mig och såg min älskade ligga där och snarka för fullt. Undrar hur länge man kan sova? Han skyllde på att han legat uppe halva natten och läst Stieg Larssons bok.
Vi åkte iväg till ASKO vid Kungens Kurva för att handla men när vi kom dit fanns det ingen ASKO där längre. De hade stängt för gott och hänvisade oss till Länna men dit hade vi ingen lust att åka. Tänkte åka till Ikea men det var alldeles för mycket folk så det blev inget shoppande.
Vi åkte till Coop Forum och handlade lite till oss och lite till min mans föräldrar. Vi åkte förbi med det vi handlat hos dom och de blev så glada att vi tagit oss tid att handla åt dom.
Väl hemma så somnade jag som vanligt med en kaffemugg i handen. Hitills har jag alltid vaknat till och lagt ifrån mig muggen men en vacker dag kommer jag säkert att somna så jag välter hela muggen varmt kaffe på mig. Undrar om man kan lida av sömnsjuka eller om det är brist på sol? Eller kan det möjligtvis vara brist på sömn?
Nu skall jag gå och sova för imorgon ringer väckarklockan 05.45 och jag skall vara på jobbet 07.30. Kanske roar jag mig med att ringa och väcka någon imorgonbitti och säga "Godmorgon"!

Kommentarer
Postat av: Syster med lediga klämdagar

Pax för att inte vara den som blir väckt! Själv ligger jag till framåt 9 och masar mig upp sedan när jag vet att kaffet är klart. Jullov är kul!

2007-12-30 @ 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0