Första julbordet

Ikväll var det dags att äta årets första julbord. Restaurangen som ordnade allt var:
http://www.sundby-gard.se

Där fanns allt och lite till. Jag lämnade faktiskt plats för lite efterätter idag - det brukar inte alltid vara så. Jag kan inte rå för det men jag tycker nog att Jansson är bland det godaste på julbordet. Men jag måste ha sill, lax och skinka också + lite till. Miljön var minimalistisk med mycket vitt. Efter maten satt vi framför en levande brasa och bara njöt...

Mätta och belåtna var vi hemma strax före tolv.

Vi kommer att åka hit i sommar igen då man kan njuta av vattnet runt restaurangen. Nu var det bara kolsvart mörker när man tittade ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0